Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Varumärket i fokus på NRF Big Shows första dag: ”Var trogen dina värderingar”

Publicerad: 15 januari 2018, 08:45

Foto: Andreas Heneborn

Entreprenörsskap och vikten att utveckla sitt varumärke var temat för de huvudtalare som inledde världens största retailevent i New York på söndagen. ”Var trogen dina värderingar”, manade James Curleigh, högst ansvarig för Levismärket.


Runt 35 000 besökare som representerar 18 000 detaljhandelsföretag från hela världen beräknas besöka den årliga mässan NRF Big show som just nu pågår i New York.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News