Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Varumärkena tar tillbaka makten – så förändrar DTC-boomen detaljhandeln

Publicerad: 10 maj 2021, 13:45

DTC, varumärkenas försäljning direkt till konsument, växer snabbt. I sporthandeln blir trenden allt starkare och fler branscher står på tur. ”Nya företag, som Revolution Race, tänker inte ens tanken att gå via återförsäljare”, säger retailstrategen Magnus Ohlsson.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidLeverantörerDetaljhandelnVarumärkenRevolution Race

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News