Trender
Världens största retailmässa invigd: ”Vi måste förändra vårt tankesätt”
Publicerad: 14 januari 2019, 06:32
Foto: Pontus Edman
Marknad med lokalodlat, mathall med trendig mat och sportaktivitetshall. Det är något av det som kan få konsumenterna att återvända till köpcentrumen. Det visar en amerikansk undersökning som presenterades på eventet NRF Retail Big Show.
– Att säga att handeln har kommit tillbaka igen är fel – handeln har aldrig varit på väg ut, sade Chris Baldwin, ordförande för den amerikanska detaljhandelsorganisationen National Retail Federation,
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.