Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Undersökning: Så vill kunderna handla efter pandemin – fem viktiga signaler

Publicerad: 16 september 2021, 07:18

Foto: Getty och Lars Welin

Betalvilja, missnöje och oupptäckta möjligheter – här är fem viktiga trender i en ny undersökning som hjälper dig att förstå konsumenterna i dagligvaruhandeln efter pandemin. ”Resultatet visar flera stora förändringar”, säger Mikael Ekman, senior konsult hos Accenture.


Ämnen i artikeln:

KonsumentbeteendeCoronaDagligvarorKundbeteendeKundklubbkundrelation

Efter att under ett och ett halvt år varit bakbundet av restriktioner är nu samhället på gång att öppna och komma loss. Konsumenterna börjar på allvar återvända till den fysiska

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev