Trender
Undersökning: Allt fler kunder upplever samma sak online som i butik
Publicerad: 27 november 2019, 13:15
Svenska kedjor har kommit en bra bit på vägen vad gäller omniupplevelsen. Det visar Preconts senaste undersökning Real Index. Framför allt får samstämmigheten mellan intrycket i butik och på nätet tummen upp medan fysiska butiker kan bli bättre på att hänvisa till andra kanaler.
Ämnen i artikeln:
OmnikanalLäs mer: Lista: Här är kedjorna med bäst – och sämst – butiksupplevelse
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.