Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Trendrapport: Pandemin har skapat en ny kategori illojala kunder

Publicerad: 27 april 2021, 13:22

Foto: Getty Images

Digitala, upplevelsedrivna och illojala. Så beskrivs en ny kundkategori som vuxit fram under pandemin i Adobes och Econsultancys färska trendrapport. “Jag tror att de varumärken som kommer att ge riktigt bra kundupplevelser är de vars anställda är entusiastiska över sitt varumärke och dess syfte”, säger Adobes Nordenchef Franck Attia.


Ämnen i artikeln:

Corona

Enligt rapporten, som bygger på intervjuer med mer än 13 000 yrkesverksamma inom marknadsföring, e-handel, kreativitet och teknik över hela världen, har pandemin vingat fram en snabbare förflyttning mot det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Corona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News