Trender
Trendrapport: Pandemin har skapat en ny kategori illojala kunder
Publicerad: 27 april 2021, 13:22
Foto: Getty Images
Digitala, upplevelsedrivna och illojala. Så beskrivs en ny kundkategori som vuxit fram under pandemin i Adobes och Econsultancys färska trendrapport. “Jag tror att de varumärken som kommer att ge riktigt bra kundupplevelser är de vars anställda är entusiastiska över sitt varumärke och dess syfte”, säger Adobes Nordenchef Franck Attia.
Ämnen i artikeln:
CoronaEnligt rapporten, som bygger på intervjuer med mer än 13 000 yrkesverksamma inom marknadsföring, e-handel, kreativitet och teknik över hela världen, har pandemin vingat fram en snabbare förflyttning mot det
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.