Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Sju trender som gör din e-handel mer relevant

Publicerad: 24 januari 2019, 07:10

E-handeln fortsätter att rita om detaljhandelskartan under 2019. Här är några viktiga tips för retailers som vill bli mer relevanta på nätet. ”Det är dags att förstå hur förväntningarna i en checkout påverkar upplevelsen”, säger Postnords e-handelsexpert Carin Blom.


2018 duggade krisrubrikerna tätt i handeln. Teknikmagasinet, Hobbex, JC, Club Xprs, Odd Molly, Top-Toy och Rizzo är bara några namn som under året har gått igenom kriser, konkurser eller strukturförändringar.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev