Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Så når du de unga kunderna – här är frågan som väger tyngst för Generation Z

Publicerad: 12 juni 2020, 12:40

Vill du ha Generation Z som kund gäller det att sätta hållbarheten främst. Sju av tio i Generation Z fattar sina köpbeslut mer baserat på hur handlaren står sig ur hållbarhetsaspekter än på ett lågt pris och är beredd att betala mer för hållbarhet.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundbeteende

Jennie Gerum, marknadschef på Voyado.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundbeteende

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev