Trender
Profilens råd till handeln: ”Glöm de fyra P:na”
Publicerad: 10 februari 2017, 07:01
Som entreprenör ser man vad andra inte ser. Men för att lyckas måste man bygga sitt varumärke och kunna pitcha sin idé till näringslivet. Det säger entreprenören Andreas Carlsson som talar på D-congress i mars.
Andreas Carlsson, hos den breda allmänheten känd som musikproducent, låtskrivare och tidigare jurymedlem i tv-serien Idol, är en av huvudtalarna på D-congress som arrangeras i Göteborg den 9 mars.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.