Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Nykomlingarna duktiga på djärva produktidéer och otraditionella affärsmetoder

Publicerad: 8 maj 2017, 08:32

Foto: Pontus Edman

Många nystartade företag inom livsmedelsbranschen är skickliga på att uppfatta nya trender och nya sätt att sälja och distribuera. Det visar en färsk rapport från Livsmedelsföretagen.


Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

De nya livsmedelsföretagarna jobbar främst inom bageri, dryck eller kött- och chark. Men det finns många betydligt mer djärva produkidéer bland nyföretagarna. Livsmedelsföretagarnas rapport lyfter fram exempelvis musselodling, förädling av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News