Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Ny undersökning: Så vill konsumenterna att du hanterar nätreturer

Publicerad: 14 september 2018, 07:38

Foto: Andreas Fransholm

Att kunna returnera varor till butik som köpts online är viktigt för konsumenterna. Drygt hälften av konsumenterna har utnyttjat möjligheten visar en ny undersökning.


12 000 konsumenter har svarat på frågor om sina shoppingvanor i en global undersökning som JDA Software och Centiro tagit fram.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev