Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Många unga pratar om Ica – dagligvarujätten rankas högre än Ikea på ny lista

Publicerad: 24 september 2018, 10:29

Foto: Lennye Osbeck

Dagligvarujätten Ica hamnar på sjunde plats över varumärken med högst anseende bland unga i åldrarna 18-34 år. Toppar Yougovs Brandindex-lista gör den amerikanska streamingtjänsten Netflix.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorIca

Netflix, Swish och Facebook. Där har ni de tre varumärkena som unga människor mellan 18 och 34 år har hört mest positivt om under det senaste året.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorIca

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev