Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

”Man kan inte fråga människor vad de vill ha för det vet de ofta inte själva”

Publicerad: 17 mars 2018, 07:00

Foto: Andreas von Gegerfeldt

”Vi är vad vi köper” är namnet på en ny bok som slår fast att konsumtionskulturen är här för att stanna. Market Weekend fick en pratstund med en av författarna: antropologen Katarina Graffman.


Tillsammans med Jacob Östberg har Katarina Graffman (båda på bilden ovan) skrivit boken ”Vi är vad vi köper”, vilken precis skickats till tryckeriet och utkommer i april.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev