Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Lussekorven blev en hit innan säljstart: ”Kan det verkligen vara gott?”

Publicerad: 2 december 2017, 06:00

En otippat god snackis. Så sammanfattar Lennart Schultz, marknadschef på Pressbyrån, Lussekorven – en satsning som blev så hypad att försäljningsstarten 1 december fick tidigareläggas.


Ämnen i artikeln:

Livsmedel

Ta en vanlig lussebulle och para ihop den med begreppet ”korv med bröd” och vips har du en Lussekorv – Pressbyråns nya grepp för att sätta smak på väntans tider.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Livsmedel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev