Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Här testas framtidens butiksupplevelse – i vår lanserar AMF The Lobby

Publicerad: 22 februari 2018, 12:11

AMF Fastigheter skapar ett en plats i centrala Stockholm där framtidens butiks- och shoppingupplevelser kan testas. ”Kan jämföras med ett livsstilsmagasin”, säger Anneli Gullström på AMF.


Ämnen i artikeln:

Digitalisering

– Vi har skapat en plats där stockholmare och stadens besökare får uppleva produkter, tjänster och lösningar från internationella och svenska varumärken. The Lobby är en föränderlig plan som kan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Digitalisering

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News