lördag1 april

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Här är hushållen som lyfter e-handeln: ”Slipper åka till butiken”

Publicerad: 19 september 2018, 08:04

E-handeln med dagligvaror accelererar i Sverige. Tillväxten drivs främst av familjer med små barn. ”De sparar tid”, säger Dibs expert Patrik Müller till Market.

Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Thomas Ohlén

thomas.ohlen@bonniernews.se


Läs mer: Dagligvaror motorn när e-handeln växer: ”Börjar bli en av de större branscherna”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev