Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Han dömer ut handelns digitaliseringsiver: ”Påverkar inte resultatet”

Publicerad: 21 februari 2018, 06:31

Foto: Andreas Dyrberg Skog

De flesta retailers missar målet med den nya tekniken och satsar på fel saker. Det menar digitaliseringsgurun Tom Goodwin. ”Många ger intryck av att vilja förändras, men egentligen är de rädda för att ta jobbet.”


Ämnen i artikeln:

Digitalisering

Tom Goodwin är innovationschef på amerikanska mediabyrån Zenith. I går stod han på scen under Postnord Retail Day och levererade ett budskap som nog fick många att skruva på sig

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Digitalisering

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News