Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Experten om trenderna som förändrar e-handelns marknadsföring: ”Kunderna blir mer och mer kräsna”

Publicerad: 3 september 2021, 07:44

Sarah Stenquist, Nordenchef för Channable, berättar om trender i digital marknadsföring.

Pandemin har accelererat digitaliseringen i handeln – även när det gäller digital marknadsföring. ”Man vill ha något nytt, mer stimulans och att det ska vara relevant,” säger Sarah Stenquist, Nordenchef för Channable. Här är trenderna som pågår inom digital marknadsföring och tipsen vad du bör tänka på.


Ämnen i artikeln:

E-handelMarknadsplats

Sarah Stenquist är Nordenchef samt försäljningschef för Tyskland, Österrike, Schweiz och Benelux på Channable som arbetar med automation inom marknadsföring online. Hon har tidigare även arbetat på Facebook och reklamföretaget

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handelMarknadsplats

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News