Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Direkt från E-handelsforum: Här är expertens tre ledord för en ökad kundnöjdhet

Publicerad: 27 september 2018, 11:31

Postnords tre ledord för ökad kundnöjdhet: Förutsägbarhet, flexibilitet och bekvämlighet. Hör Arne Andersson, nordisk e-handelsrådgivare för Postnord, i samband med e-handelsforum 2018 i Borås.


Ämnen i artikeln:

Postnord

Enligt Postnord står e-handeln för ungefär nio procent av Sveriges samlade detaljhandel. Och tillväxten – den sker på nätet.

Växer gör även intresset för e-handelsforum i Borås.

I år är det nämligen helt slutsålt, vilket betyder 700 upptagna stolar framför scenen med den nya gigantiska ledskärmen.

I klippet kan du höra vad Arne Andersson, nordisk e-handelsrådgivare för Postnord, har att säga om dagen i Borås.

Michael Sandsjö

Ämnen i artikeln:

Postnord

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News