Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Budskapet från experten: Designa kundupplevelser utifrån kunddata

Publicerad: 7 oktober 2019, 06:22

Foto: Alexander Mahmoud

Minns du när du var tio och skulle köpa höstjacka? Den fysiska butiken är sig alltför lik 40 år senare, enligt Sofia Valentin på CX First, som manar branschen att designa nya upplevelser utifrån kunddata.


– Det första som mötte oss var en varm puff innanför dörren, säger Sofia Valentin och framkallar en bild av butiken 1979.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News