Trender
Ännu snabbare, ännu mer kundfokuserad, ännu mer hållbar och ännu mer digital – så blir framtidens handel
Suget på ny information och ny teknik var stort när detaljhandeln och dess teknikleverantörer samlades på Retail Tech i Stockholm i förra veckan. Ännu snabbare leveranser och enklare shopping, extra fokus på kunden, ytterligare steg i hållbarhetsarbetet och eskalerad IT-utveckling i detaljhandeln. Så kan man enkelt sammanfatta insikterna från eventet.
Publicerad: 26 april 2022, 07:58
Framtidens handel blir snabbare och enklare, mer fokuserad, mer hållbar och mer digital. Det är insikter som kan dras efter förra veckans Retail Tech.
Foto: Getty Images
Med drygt 250 utställare på mässan och fler än 100 talare på seminarierna fick besökarna på kombinerade Retail Tech och E-commerce i Stockholm mängder av information och intryck av den
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.