fredag24 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Trender

Ännu snabbare, ännu mer kundfokuserad, ännu mer hållbar och ännu mer digital – så blir framtidens handel

Suget på ny information och ny teknik var stort när detaljhandeln och dess teknikleverantörer samlades på Retail Tech i Stockholm i förra veckan. Ännu snabbare leveranser och enklare shopping, extra fokus på kunden, ytterligare steg i hållbarhetsarbetet och eskalerad IT-utveckling i detaljhandeln. Så kan man enkelt sammanfatta insikterna från eventet.

Publicerad: 26 april 2022, 07:58

Ämnen i artikeln:

MedsMathemFoodoraHemköpAmazonÅhlénsAlibabaNa-kdElgiganten

Framtidens handel blir snabbare och enklare, mer fokuserad, mer hållbar och mer digital. Det är insikter som kan dras efter förra veckans Retail Tech.

Foto: Getty Images

Med drygt 250 utställare på mässan och fler än 100 talare på seminarierna fick besökarna på kombinerade Retail Tech och E-commerce i Stockholm mängder av information och intryck av den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev