Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Vässa marknadsföringen: Så når ditt budskap både Boomers och Generation Z

Publicerad: 3 februari 2020, 09:03

Foto: Shutterstock

Ska du träffa rätt och nå fram med din kommunikation har du mycket att vinna på att ha koll på hur olika generationer skiljer sig åt i sina beteenden. Jennie Gerum, marknadschef på Voyado, visar skillnaderna mellan Generation Z, Babyboomers och de andra generationerna, när content marketing är vägen att gå och vem som är mest benägen att nyttja kundklubbserbjudanden.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKonsumentbeteendeKundKundklubb

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev