Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Utnyttja din data – expertens fyra steg till smartare kundkommunikation

Publicerad: 1 november 2019, 08:18

Vill du nå medlemmarna i din kundklubb bättre? Då behöver du sannolikt skaffa dig ännu bättre koll på dina kunders beteenden och sedan våga leka och testa din kommunikation, råder Jennie Gerum, marknadschef på Voyado, och ger fyra tips baserade på en helt ny rapport om hur svenskar handlar online och i butik.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundKundklubb

Jennie Gerum, marknadschef på Voyado.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundKundklubb

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News