Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Unik kundundersökning: Här är reklamen som träffar rakt i hjärtat

Publicerad: 11 januari 2021, 13:54

Foto: Peter Gehrke och Ikea

Finalistfältet i tävlingen Empati Grand Prix avslöjar vilka kedjor som lyckats skapa mest empati med sin reklam. ”Dagens kunder vill ha ett mer empatiskt bemötande och det driver också försäljning”, säger strategikonsulten Michael Dahl.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorHeminredningIcaIkeaKundempati

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev