Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Undersökning – så navigerar kunden till köp: ”Ser exakt vad som fått kunden på humör”

Publicerad: 17 oktober 2019, 12:15

Hur rör sig kunden mellan den fysiska butiken och online? Vad är det egentligen som inspirerar mest till ett köp och var fattas köpbeslutet? Insikts- och analysbyrån Odyssey har svaren efter att ha tagit rygg på 850 konsumenter och spanat in deras beteenden i flera månader – 24 timmar om dygnet.


Ämnen i artikeln:

IcaKund

Kundinsikt är retailbranschens hetaste ord. Det handlar om att få grepp om kundens beteende och att komma bakom det kunden säger sig göra.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

IcaKund

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News