Marknadsföring
Undersökning – så navigerar kunden till köp: ”Ser exakt vad som fått kunden på humör”
Publicerad: 17 oktober 2019, 12:15
Hur rör sig kunden mellan den fysiska butiken och online? Vad är det egentligen som inspirerar mest till ett köp och var fattas köpbeslutet? Insikts- och analysbyrån Odyssey har svaren efter att ha tagit rygg på 850 konsumenter och spanat in deras beteenden i flera månader – 24 timmar om dygnet.
Kundinsikt är retailbranschens hetaste ord. Det handlar om att få grepp om kundens beteende och att komma bakom det kunden säger sig göra.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.