Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Topplista: Skandaler, fusk och exploderande öl – de får flest rubriker i handeln

Publicerad: 9 december 2019, 13:31

Foto: Shutterstock (Bilden är ett montage.)

Ica, H&M och Ikea är några av de mest omnämnda retailföretagen i svensk press. Att synas ofta och mycket skapar varumärkeskännedom. Men är det sant att all publicitet är bra publicitet? Market har talat med två experter.


Ämnen i artikeln:

H&MIcaIkea

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

H&MIcaIkea

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev