Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Topplista – de har flest följare i sociala medier: ”Har inte kommit särskilt långt”

Publicerad: 8 januari 2020, 09:22

Med 38 miljoner gillare på Facebook och 34 miljoner följare på Instagram är H&M störst i handeln på sociala medier visar Markets undersökning. Men enligt experten Sara Öhman är svenska handlare alltför dåliga på att dra nytta av sociala medier och siffrorna imponerar inte.


Ämnen i artikeln:

Sociala medierClas OhlsonElgigantenH&MIcaIkeaDigitaliseringDetaljhandeln

Sarah Öhman, sociala medier-expert.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev