Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Sveriges främsta experter svarar: Så boostar du din e-handel med smart marknadsföring

Sveriges främsta experter svarar: Så boostar du din e-handel med smart marknadsföring

Hur kombinerar man bäst fysisk butik och e-handel? Vad är framgångsreceptet för e-handlare i tillväxt? Och hur ska e-handlare förhålla sig till metaverse? Sju branschexperter svarar på frågor om de viktigaste utmaningarna för de som vill öka tillväxten i sin butik. Läs om:
✓ Pangora-vd:ns och retailexperten Magnus Ohlsons olika syn på fysiska butiker.
✓ Hur streamingtjänsterna inspirerar Singular Society.
✓ Varför Häxans butik ett viktigt marknadsföringsgrepp.
✓ Hur Lyko ska nå den manliga målgruppen.
✓ Varför Swish tycker att alla retailers bör experimentera med metaverse – nu.

Publicerad: 2 maj 2022, 08:05

Ämnen i artikeln:

E-handelButikskonceptMarket Insights

Lykos Kalle Eliason, Panagoras Moon-Suck Song, Singular Societys Daniel Herrmann, We hunt for heads Magnus Ohlsson och Häxans Lovisa Tingman är några av de som svarar på frågor om hur man skapar tillväxt för sin butik.

Foto: Stellan Herner/Press

De senaste åren har antalet e-handlare skjutit i höjden. Samtidigt pågår en tuff omställning, där många fysiska butiker brottas med vikande försäljning. Oavsett om man drabbas eller gynnas av den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev