Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Svensk Handel skippar pekpinnarna – så vill de skapa medvetenhet

Publicerad: 21 oktober 2020, 05:50

Svensk Handel och Handels ska tillsammans hjälpa till att påminna kunderna om den pågående coronapandemin med kampanjen Hur handlar du?. ”Folk är trötta på pekpinnar, det här är ett annat sätt att angripa tröttheten på”, säger Karin Johansson, vd för Svensk Handel.


Hur handlar du? är en förlängning av Svensk Handels kampanj Välkommen in från i våras. Här får konsumenterna svara på åtta frågor i ett quiz som avgör om de handlar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev