Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Skräm inte bort kunden: Så här gör du reklam – utan att irritera

Publicerad: 30 september 2020, 06:17

Allt fler svenskar stör sig på reklam. Spammens tid är över, kommunikation som siktar mot försäljning skapar oftast bara ett irrelevant flöde. Här tipsar Susanne Rönnqvist Ahmadi, internationell marknadschef på Hubspot, om hur du når fram till kunderna, utan att irritera.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundbeteende

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnKundbeteende

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev