Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Silvstedt och Hysén ska locka kunderna till Meds – som kör shoppingfest i en månad

Publicerad: 8 november 2022, 10:26

Meds har teamat upp med 15 kända profiler i sin Black Month-kampanj.

Foto: Pressbild

Shoppingfesten har redan börjat hos Meds. Nätapoteket kör Black Month hela november. ”Perioden är en stor möjlighet för oss att få in nya kunder”, säger kommersiella chefen Sofia Söderqvist. Till sin hjälp tar man profiler som Glen Hysén, Gunilla Persson och Victoria Silvstedt.

Ämnen i artikeln:

MedsBlack Friday

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Meds nöjer sig inte med Black Friday, eller Black Week. Nätapoteket sprider ut reaperioden över en hel månad. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev