Marknadsföring
Silvstedt och Hysén ska locka kunderna till Meds – som kör shoppingfest i en månad
Publicerad: 8 november 2022, 10:26
Meds har teamat upp med 15 kända profiler i sin Black Month-kampanj. Foto: Pressbild
Shoppingfesten har redan börjat hos Meds. Nätapoteket kör Black Month hela november. ”Perioden är en stor möjlighet för oss att få in nya kunder”, säger kommersiella chefen Sofia Söderqvist. Till sin hjälp tar man profiler som Glen Hysén, Gunilla Persson och Victoria Silvstedt.
Meds nöjer sig inte med Black Friday, eller Black Week. Nätapoteket sprider ut reaperioden över en hel månad.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.