Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Så ska Intersport bli en vinnare

Publicerad: 4 augusti 2014, 08:53

Intersport går på offensiven för att vinna matchen om kunderna. Kedjan ökar närvaron i sociala medier och lanserar ny hemsida. ”Vi vill uppfattas som äkta och på riktigt”, säger vd Ulf Kinneson.

Ämnen i artikeln:

Sport och fritidIntersport

Thomas Ohlén

thomas.ohlen@bonniernews.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev