tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Så hittade Topshop rätt på Snapchat

Publicerad: 3 november 2016, 07:21

Foto: Bigstock

Brittiska Topshop hårdgranskade besökarnas beteende och hittade en effektivare strategi på Snapchat.

Ämnen i artikeln:

ModeSociala medier


När Topshop gjorde entré på bild- och filmdelningskanalen Snapchat i början av året styrdes innehållet av magkänslan hos fyramannateamet som ansvarade för kanalen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev