Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Risitutti-kampanj ska få fler kvinnor att klämma och känna: ”Många som hör av sig”

Publicerad: 26 augusti 2017, 06:05

Risifrutti blir Risitutti nu i augusti och september, för att stödja Bröstcancerfondens arbete. Alia Jassim, brand manager på Orkla Foods Sverige, vet allt om hur man håller koll på brösten.


Ämnen i artikeln:

Livsmedel

Hur fick ni idén till att döpa om er storsäljare?
– Vi har tänkt att vi ska göra någon form av kampanj i samarbete med Bröstcancerfonden i flera år för att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Livsmedel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News