Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Padelaktören om att ha kände influeraren ombord: ”När han trycker på sin knapp”

Publicerad: 14 maj 2021, 06:34

Tidigare i år gick Joakim Lundell in som delägare i padelaktören Techton. Samarbetet visade sig vara en fullträff för marknadsföringen. Nu tar bolaget in nya investerare för att växla upp och hinna med efterfrågan. ”När han trycker på sin knapp får vi in en väldans massa besökare till vår sajt och det i sin tur leder till konverteringar”, säger vd Felix Lehner.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidInfluencers

I juli 2020 drog Felix Lehner igång Techton of Sweden tillsammans med John Löwenadler, Robin Ljungström och Emil Waldner. När de såg att padelmarknaden höll på att booma ville de

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sport och fritidInfluencers

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News