Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Odd Molly tar nya tag – med kända systrar i fronten: ”Påbörjar en ny resa”

Publicerad: 19 februari 2019, 13:17

Efter ett tufft 2018. Nu laddar Odd Molly för omstart. De gör det med artisterna och systrarna Titiyo och Neneh Cherry som ambassadörer för varumärket.


Ämnen i artikeln:

KläderOdd Molly

Läs mer: Odd Mollys dystra facit – förlusterna mer än tiodubblades

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderOdd Molly

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev