Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Nya Ica-Stig och hans syster får kritik – så tycker handlarna om reklamen

Publicerad: 22 mars 2021, 09:21

Foto: Peter Gehrke

Det nya handlarparet har gjort entré i Ica-reklamen – men tonläget i deras syskonrelation har fått tittare att gå i taket. ”Förändringar väcker reaktioner, vi har sett det varje gång vi har rört om i såpan”, säger Icas marknadsdirektör Josefin Lundmark.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorIca

Spekulationerna gick på högvarv med ”Ica-Stig-feber” inför handlarbytet i Icas rekordlånga reklamsåpa.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorIca

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev