Marknadsföring
Nya Ica-Stig och hans syster får kritik – så tycker handlarna om reklamen
Publicerad: 22 mars 2021, 09:21
Foto: Peter Gehrke
Det nya handlarparet har gjort entré i Ica-reklamen – men tonläget i deras syskonrelation har fått tittare att gå i taket. ”Förändringar väcker reaktioner, vi har sett det varje gång vi har rört om i såpan”, säger Icas marknadsdirektör Josefin Lundmark.
Spekulationerna gick på högvarv med ”Ica-Stig-feber” inför handlarbytet i Icas rekordlånga reklamsåpa.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.