Marknadsföring
Ny inriktning, nytt utseende och ny e-handel – så ska Teknikmagasinet lyfta 2023
Publicerad: 21 december 2022, 12:12
Anton Johansson, vd på varumärkes- och designbyrån Grebban och Sema Schmidt, kommersiell chef på Teknikmagasinet vid Grebbans huvudkontor i Stockholm.
Foto: Nellie Pilsetnek
Efter några krisår gör Teknikmagasinets nya ägare ett omtag av affären – och vässar varumärket med hjälp av byrån Grebban. 2023 är året då kedjan ska lyfta ordentligt. Läs och ta del av:
✓ Förhandstitt på Teknikmagasinets nya grafiska profil.
✓ Den historiska tillbakablicken som ligger till grund för nya känslan i varumärket.
✓ Behovet av ökad tydlighet – och hur det ska lösas genom ett nytt fokus för kedjan.
✓ Det ska kunderna uppleva i nya e-handeln.
Många konsumenter har en relation till Teknikmagasinet, bolaget har genom alla tider väckt en känsla av nostalgi och associationerna går ofta till barndomen. Nu gör bolaget ett omtag, med ny
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.