tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Ny inriktning, nytt utseende och ny e-handel – så ska Teknikmagasinet lyfta 2023

Publicerad: 21 december 2022, 12:12

Anton Johansson, vd på varumärkes- och designbyrån Grebban och Sema Schmidt, kommersiell chef på Teknikmagasinet vid Grebbans huvudkontor i Stockholm.

Foto: Nellie Pilsetnek

Efter några krisår gör Teknikmagasinets nya ägare ett omtag av affären – och vässar varumärket med hjälp av byrån Grebban. 2023 är året då kedjan ska lyfta ordentligt. Läs och ta del av:
✓ Förhandstitt på Teknikmagasinets nya grafiska profil.
✓ Den historiska tillbakablicken som ligger till grund för nya känslan i varumärket.
✓ Behovet av ökad tydlighet – och hur det ska lösas genom ett nytt fokus för kedjan.
✓ Det ska kunderna uppleva i nya e-handeln.

Ämnen i artikeln:

TeknikmagasinetHandelnDetaljhandelnVarumärken

Många konsumenter har en relation till Teknikmagasinet, bolaget har genom alla tider väckt en känsla av nostalgi och associationerna går ofta till barndomen. Nu gör bolaget ett omtag, med ny

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev