Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Nu börjar Mood sända live – och utlovar shopping med hemleverans

Publicerad: 10 november 2020, 14:46

Nu börjar Modd i Stockholm sända live. På torsdag är det premiär för gallerians satsning på videoshopping. För boende i Stockholm utlovas hemleverans samma dag.


Ämnen i artikeln:

DigitaliseringAMF Fastigheter

Läs mer: The Lobby går live – AMF bygger studio för live video shopping

På torsdag är det premiär för Mood Live, videoshopping direktsänt från Mood-gallerian i centrala Stockholm.

Trender, tips och intervjuer med välkända profiler utlovas.

Shopping är möjlig under sändningen där boende i Stockholm kan få hemleverans samma dag.

– Mood Live är ett perfekt exempel på hur framtidens shopping kan se ut, när det fysiska och digitala sammanstrålar i ett format som erbjuder det lilla extra. Att avsnitten spelas in live gör att de som tittar kan engagera sig direkt i chatten och få känslan av att vara på plats, oavsett vart de befinner sig, säger Caroline Sjöblom, marknadsansvarig för Mood-distriktet.

Totalt 15 sändningar planeras. Från avsnitt tre kommer programledaren och retorikexperten Sofia Kacim att hålla i trådarna.

– Jag ser fram emot att leda tittarna genom den bredd av berättelser och inspiration som finns inom Mood District. Det kommer bli en innehållsrik säsong med många bra tips och ett och annat erbjudande, säger hon.

Läs mer: Mood satsar på live-tv i sommar: ”Inspirera även i hängmattan”

Daniel Norman

Redaktör

daniel.norman@bonniernews.se

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News