Marknadsföring
Netto har effektivaste reklamen
Publicerad: 11 mars 2016, 08:15
Nettos investeringar i traditionella medier skapar mest uppmärksamhet bland de stora dagligvaruaktörerna. Det visar en ny mätning.
Nettos reklam under 2015 var effektivast, följd av den från Lidl och Coop.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in