Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Netonnets kaxiga passning: ”Inga flashiga shoppingpalats eller falska lockpriser”

Publicerad: 5 februari 2018, 08:31

I dag är det premiär för Netonnets nya reklamkoncept. Kedjan sticker ut hakan. ”Vi vill leta oss tillbaka till de vi var när utmanarpositionen var tydligare”, säger reklamchefen.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikNetonnet

Med sitt nya reklamkoncept vill Netonnet lyfta fram styrkorna i varumärket på ett annat sätt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikNetonnet

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News