Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Nelly trött på likformigheten – låter kunderna bli modeller: ”Efterfrågan om olika utseende”

Publicerad: 22 augusti 2018, 07:42

Nelly låter kunderna visa e-handlarens kläder på kampanjbilder. ”Agenturerna överrepresenterar modeller som har en look enligt modebranschens ideal”, säger vd Anna Ullman Sersé.


Ämnen i artikeln:

ModeNelly

Läs mer: Qliro delar upp verksamheten – funderar på att sälja eller börsnotera Nelly

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeNelly

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News