Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Morgondagens kundklubbar lockar med mer än bara rabatter: ”Överraskningar”

Publicerad: 14 november 2017, 09:54

Nytänkande fick Cervera Club att kamma hem utmärkelsen Årets lojalitetsprogram i Retail Awards. Men alla kundklubbar har inte kommit lika långt, många har fastnat i gamla fotspår. Trender visar på bland annat på både nya belöningar och intjäningsgrunder.


Det har hänt väldigt mycket inom lojalitetsprogram för handeln de senaste tio åren, som har ökat mer än inom andra områden.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News