Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Mood satsar på live-tv i sommar: ”Inspirera även i hängmattan”

Publicerad: 30 juni 2020, 12:58

Mood-gallerian börjar sända live-tv. På torsdag är det premiär för Summer Mood Tv som erbjuder shopping och inspiration samt lyfter varumärken och profiler verksamma i området.


Ämnen i artikeln:

GalleriaCorona

Läs mer: Handlarna rusar till nya trenden – så har det gått: ”Dubblerad konvertering”

– Våren har medfört många utmaningar. Tidigt i våras lanserade vi en uppskattad hemleveranstjänst som underlättar shoppingen för alla som inte har kunnat besöka oss fysiskt till följd av pandemin. Kampanjen Summer Mood Tv är en utveckling av det arbetet och ett sätt att inspirera våra besökare oavsett om de ligger i hängmattan på landet eller besöker oss på plats, säger marknadsansvarig Caroline Sjöblom.

Mood-gallerian har ingått ett samarbete med livevideobolaget Bambuser.

I den sex avsnitt långa serien vill gallerian inspirera till shopping, både fysiskt och digitalt, men också lyfta utbudet och de som är verksamma i gallerian och i området runt omkring.

Läs mer: Nya trenden som ska locka Generation Z: ”Handlar om att komma närmare kunden”

Daniel Norman

Redaktör

daniel.norman@bonniernews.se

Ämnen i artikeln:

GalleriaCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev