Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Mio är en lokal reklam-raket: ”Det fungerar riktigt bra i vår totala mediemix”

Publicerad: 24 maj 2017, 09:56

Foto: Gustaf Olsson

Mio toppar listan över sällanköpskedjor som satsade mest på lokalpress under 2016 och passerade tidigare tvåan Coop. Det visar nya Sifo-siffror. ”Vi når nya kunder.”


Ämnen i artikeln:

DagligvarorHeminredningCoopIcaMio

Mio ökar sina reklam- och medieinvesteringar – och var Sveriges största annonsör i lokalpress bland sällanköpsvarukedjorna under 2016.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News