Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Medieexpertens tydliga råd: ”Det här är viktigare än någonsin för handeln”

Publicerad: 19 maj 2021, 11:15

Reklaminvesteringarna vänder upp – här är siffrorna och medieexperten Daniel Erikssons nyckelfaktor för att nå konsumenterna. ”Det är en ny slags konkurrens”, säger han.


Efter en smocka i början av året med kraftiga minskningar visade medieinvesteringarna – där detaljhandeln svarar för en tung del – ett rejält plus under april.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News