Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Mediebarometern: Glappet som är marknadsförarnas stora utmaning

Publicerad: 4 maj 2017, 05:18

Detaljhandelns Mediebarometer 2017 lyfter fram ett avgörande glapp mellan digitala och traditionella medier. ”De som hittar balansen är vinnarna.”


Ämnen i artikeln:

LivsmedelKläderSociala medier

Kedjornas marknadsförare värderar sociala kanaler som en viktigare mediekanal än konsumenterna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News